Wednesday, October 9, 2013

2013 巴爾幹半島東歐之旅 :Montenegro 黑山


7-10-2013

Kotor

呢日天色甚差,

落雨天灰灰真令人煩惱!

呢日我地離開 Bosnia 前往黒山,

出 Bosnia 境時我地都唔知已經到咗關卡,

仲以為到達收費公路嘅入口,

我地澳洲護照無問題,

但係 Yummy 本特區護照就比關員逐頁由頭 check 到尾,

最後關員仲拎咗本護照離去,

好在關員回來後就比我地出境!

入黑山境時,

關員又話本特區護照無 visa,

大老爺答話上網 check 過入境少過30日免簽証,

咁又比我地過咗關!



去到 Kotor, 首先去民宿 check in,

我地租住嘅地方就在小巷內



屋主介紹我地去路口這一間餐廳,

呢間餐廳有無敵海景,

環境一流,






一來到黑山,就感覺到一山之隔嘅生活指數嘅唔同,

呢度係用歐元嘅,


我嘅菇菇寛麵


大老爺嘅烤魚柳


Yummy 嘅墨魚墨飯 


食完宴我地就去行舊城













上山要比 3 歐











行到呢度我無力再向上行,

休息一陣就落山了!





1 comment: