Tuesday, June 10, 2014

煙豬手雜菜湯


同大老爺去 Tasman 買雞肉,

大老爺見到啲 smoked hock 就問呢啲要嚟點煮,

我話啲西人要嚟煲湯,

鬼佬鍾意冬天飲熱湯,

話呢啲係 comfort food.

大老爺即刻話買隻返去煲湯喎!

我驚一隻煙豬手唔夠味,

加埋上次肉佬送嘅豬骨去煲,

一大包豬骨加一隻豬手,

仲有洋葱, 西芹, 番茄, 紅蘿蔔, 薯仔,

仲有兩罐豆添,

想唔出動我隻烚粽煲都唔得嘞!









27 comments:

  1. 咁大煲, 可以飲幾多餐呀?

    ReplyDelete
  2. 咁大煲,我來幫手飲湯呀。

    ReplyDelete
  3. 我都好鍾意這個湯,不過就冇加豆和洋蔥!

    ReplyDelete
  4. 我都啱架,配法包,又飽肚,夠哂營養呢。

    ReplyDelete
  5. 香港曾經都興過咁樣食,只是食肉,骨煲湯!

    ReplyDelete
  6. 用咸豬手煲呢個湯都得喎!

    ReplyDelete
  7. 咁多料,營養豐富,幾日吾使煲湯,慳水慳力。

    ReplyDelete
  8. 睇見個湯咁靚,個個都會飲多碗囉。

    ReplyDelete
  9. 嘩 足料又大煲 飲完暖笠笠呢^^

    ReplyDelete
  10. 用咁多料煲湯,肯定超好飲啦!

    有豬骨送咁好?香港一定要俾錢買啦!

    ReplyDelete
  11. 我都係最近先知我這邊的超巿買到鹹豬手,我又試過你呢個食譜,多謝分享。

    ReplyDelete
  12. 嘩好多料喎, 啖湯實好甜好濃啦. 可惜我呢邊唔知去邊買鹹豬手.

    ReplyDelete