Friday, March 14, 2014

彈牙魚餅


得我同大老爺食飯,

簡簡單單,

将啲魚滑煎成魚餅就算喇!




25 comments:

  1. 你煎得好靚呀,我試過煎但燶嘅。

    ReplyDelete
  2. 我都跟咗妳介紹youtube到教的...買咗條鮫魚嚟做!

    ReplyDelete
  3. 煎得好靚呀,見到流晒口水。

    ReplyDelete
  4. 個樣好CUTE呢~~ 一定好好味﹗

    ReplyDelete
  5. 煎到金黃色又漲卜卜, 一定好彈牙

    ReplyDelete
  6. 無論生定熟個樣都好掂呀!

    ReplyDelete
  7. 啲魚餅咁靚, 令我諗起以前我爸爸自己打嗰啲彈牙魚餅.

    ReplyDelete