Thursday, September 25, 2014

倫敦之旅2014之大英博物館


24/9/2014

一起身望下個天,

噢!

落雨呀!

落雨天最好行大英博物館。











又到食晏時間,

大老爺覺得博物館入面啲野唔啱食,提議出外搵食,

唔想行得太遠,只係過咗對面馬路揀食咗




肉丸意粉ok,

但係碟雞凍嘅,要拎番入去翻叮!


食完晏雨過天清!

繼續行博物館




行完博物館,會合腦友記 Anita, 

Anita 充作導遊,帶我地去飲飲食食!

Anita 知道大老爺鍾意食 pancakes, 

第一站帶我地去  My Old Dutch 

嘩!啲 pancakes 大到呀!



紅磚巷,Brick Lane








嚟到 Brick Lane 梗係要試下呢間老店嘅 bagels .





因為啱啱食完 pancakes, 所以只係買咗一個中間夾咗三塊厚厚咸牛肉 bagel,

想叫佢將隻包切開一半好等我和大老爺分嚟食,

位女士搖揺頭,唔切,但係佢比反而比多隻包我地!




食飽飽又繼續行程,

乘巴士去Soho,

途經銀行區,


行到7點,又到晚飯時間,

Anita 帶我地去食龍蝦


閒日都咁多人排隊等位架!


我地坐喺吧枱飲野等咗一個鐘先有枱比我地



龍蝦好好肉好鮮味


食完龍蝦行唐人街,

之後要分手啦,

Anita, 有緣我地會再見!



16 comments:

  1. 食龍蝦要等成個鐘,一定好好食。

    ReplyDelete
  2. 你地終於可以係英國見面啦

    ReplyDelete
  3. 我上次去大英博館唔俾我志影相。

    ReplyDelete
  4. 呢篇一定是大老爺寫的啦, 佢連blog 友個名都記錯, 嘻嘻。

    ReplyDelete
  5. 博物館內真係有好多 "賊贓" 喎!!

    ReplyDelete
  6. so nice to meet Anita at her home ground <3 !

    ReplyDelete