Tuesday, October 21, 2014

捷克之旅2014之布拉格 Prague

16/10/2014

Prague

去到布拉格已經1pm,住宿 check in 後,又要去銀行換錢,

去超市入啲貨,

好快又到 tea time,

去屋主介紹嗰間食 tea, 

之後就行去 Charles Bridge


街頭賣藝者



行過見一間餐廳用舊衣車做餐枱




Bridge Tower


Charles Bridge







St. Nicholas Church



Church of our Lady before Tyn



天文台鐘


行行吓,雷聲大作,跟著落出大雨,無計,為咗避雨,只好入餐廳食晚餐


我嘅燒鴨


大老爺嘅燒豬手,




6 comments:

  1. 我跟阿豆第一次出遊的地方就是布拉格,有機會我都會重遊。

    ReplyDelete
  2. 我附近有間cafe都係用舊衣車做餐枱

    ReplyDelete
  3. 我n 年前都去過,那時條 Charles Bridge 都未倒塌。

    ReplyDelete
  4. 布拉格真是一個美麗的城市

    ReplyDelete