Saturday, October 4, 2014

德國之旅2014之 Rothenburg 羅騰堡

2/10/2014

繼續羅漫蒂克大道之旅,

今日嚟到羅騰堡,

雖然大霧,但交通𣈱順,10:30am已經到達,

但太早,酒店唔可以咁早比我地 check in, 

為有將行李連車泊在酒店指定車位,

之後我地即刻去觀光啦!

我地住嘅酒店









舊城牆
















市政廳


男子組行上塔頂,女子組坐低休息



見到鮮搾蘋果汁,又買嚟飲





食雪糕當午餐


見到周圍都有 schneeballen, 咁我又要試下,

覺得似中式蛋散,但係實啲無咁鬆脆。




St. James's Church









The western town gate






晚餐又去食豬手,豬手抵食,咁嘅 size 仲話係細豬手,8.9歐元咋




5 comments:

  1. Schneeballeno係我呢邊o既Xmas見過一次咋,冇食到,e+有d遺憾.

    ReplyDelete
  2. Schneeballen似蛋散, 咁我應該會幾鍾意, 有機會要試下.

    ReplyDelete
  3. 好多嘢睇,行到腳軟呀

    ReplyDelete
  4. haha, 又係豬手﹗不過水太太都好like 豬手﹗

    ReplyDelete