Tuesday, September 10, 2013

點先可以揾到我嘅 blog


有網友問點樣先可以直接去到我嘅 blog 而唔係去咗 G+,


方法 ( 1 ) :

如果係去咗 G+

按入我嘅 G+ 主頁,

按入 about,

喺呢頁最下有一項 Links

按入我條 link 就可以去到我嘅 blog,

嗱!

各位腦友唔該喺自己嘅 G+ 加番自己條 link,

以方便其他腦友尋找!




方法 ( 2 ) :


喺自已嘅 blog,

按入左上角 B 字 icon,



按入 新增



填上你所想訂閱網友條 Link

再按完成,

咁你嘅訂閱就會出現在閱讀清單













No comments:

Post a Comment