Sunday, September 1, 2013

Lunch @ 樂天



今日出去買餸兼食晏, 

買定啲餸預備父親節打邊爐,

係呀,

無睇錯,

係澳洲嘅父親節呀!

平時我地好少行去火車站嗰邊,

不過睇到免費雜誌嘅廣告,

有間新食肆開咗喺嗰邊,

咁我地又去試下啦!

坐低無耐,

又比我地撞見好多年無見嘅朋友,

見到朋友梗係又傾一大餐啦!



溏心蛋併滷豆腐




鹽酥雞


牛肉捲餅







48 comments:

  1. 父親節快樂!
    牛肉捲餅looks good

    ReplyDelete
  2. 父親節快樂!我要打驗證碼呀!

    試下取消驗證如下 :
    [設定] 下兩欄有 [文章和留言]→ [顯示字詞驗證 ? ] → 設成 → [否] →
    → 回右上方按→ [儲存設定]。

    ReplyDelete
  3. 樣樣都唔差啵~ 祝大老爺父親節快樂!

    ReplyDelete
  4. 原來澳洲嘅父親節係喺九月?

    ReplyDelete
  5. 我都跟妳搬咗去blogger嘞,繼續做鄰居!

    ReplyDelete
  6. 今天香港開學
    我又開始減肥

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. 啱啱去你度留言, 但要打驗証碼, 試過幾次都唔得!

      Delete
  8. 你好! 我又可以見到你啦, 但我重未識用, 學習中

    ReplyDelete
  9. Welcome to Blogger...我一直有睇你個yahoo blog 不過難得開yahoo a/c...^_^

    ReplyDelete
  10. 幸好大家都有個新嘅聚腳點, 唔使各散東西

    ReplyDelete
  11. 我係虎哥嘅 ViVi呀, 雖然平日係潛水一族, 但其實成日都起你度偷師架, 尋日知道搬遷消息後幾驚失去聯絡呀..... 祝大老爺父親節快樂!

    ReplyDelete