Tuesday, December 31, 2013

送舊迎新


2013年即將過去,

跟著迎接 2014 嘅來臨!

2013  blog 界嘅大事莫過於 yahoo blog 嘅倒閉,

令到我地一班腦友流離失所,

好在大部份嘅腦友記都在 Blogger 重聚,

有好多腦友都自己好努力咁將 yahoo 舊網誌搬過嚟 Blogger,

我就懶呀等 Yahoo 幫我搬,

不過就唔知要等幾耐呀!

因 Yahoo 停止運作,

腦友記以前 bookmark 咗我嘅食譜因而自動失踪,

唔怕!

仲有地方可以揾到我嘅舊網誌架!


祝各位有個愉快 2014 年,

事事順境,

身體健康!






37 comments:

  1. 新年快樂!!
    今日會煮大餐慶祝嗎? 澳洲放幾多日新年假呀?

    ReplyDelete
  2. P 姐同大老爺,新年快樂呀!

    ReplyDelete
  3. 新年快樂!

    多謝無私的付出,祝你家人身體健康!工作順便!

    ReplyDelete
  4. 新年快樂!謝謝你的分享.

    ReplyDelete
  5. 新年快樂呀! 祝你來年更多好煮意!

    ReplyDelete
  6. 最開心有得睇翻你嘅舊食譜呀!
    祝新年快樂!!

    ReplyDelete
  7. 新年快樂!!! 祝你地一家都健健康康, 快快樂樂!

    ReplyDelete
  8. Wish you and your family a joyful, bright, healthy, prosperous and happiest new year ahead!
    Happy New Year
    繼續煮靚餸!

    ReplyDelete
  9. Happy New Year to you and your family.

    ReplyDelete
  10. 我去過你個dimcook舊網誌,個search engine都search唔到o野o既!!!

    ReplyDelete
  11. Happy New Year & keep in touch ;)

    ReplyDelete