Sunday, February 8, 2015

星期六雜記


Well!

後生仔都係鍾意玩跑車架啦,

二少爺和美少女呢日去試架掃把佬,

跟手簽埋合約用 Novated Lease 出部新車,

下個星期有車攞!

咁高興就去飲茶慶祝下!

飲完茶我去超市入貨,

見到啲鲜雞做特價,

咁平,

唔入貨對自己唔住,

又驚冷宮無位,

入咗3隻咋!

飲茶時順便斬咗隻燒鴨,

夜晚食燒鴨湯米


國泰又出平機票啦,

 A$657 ,

咁平, 

又心郁郁,

晚上和妹妹 skype,

同妹妹講掂數,

佢肯放假陪我去玩,

咁我即刻上網出機票!

好快,

我地又可以在香港見面啦!



17 comments:

  1. 等妳返嚟,我哋又可以聚聚啦!

    ReplyDelete
  2. 早幾日Jetstar 有機票去日本,買一送一都係四百幾澳幣咋!

    ReplyDelete
  3. 真係好平,咁真係要行一轉

    ReplyDelete
  4. 執到平機票,更係唔好蝕底啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁啱我要返嚟飲,有平機票可以幫補下啲人情!

      Delete
  5. A657 連稅未呀?? 到左香港之後, 會再轉去其他地方玩嗎? 轉機一樣有折?正喎!!!
    隻雞... 4個幾AUD??? 我有冇睇錯?? 唔係化!!! 連我都想掃埋一份!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 已經連稅啦,今次只係去大陸玩!
      隻雞係咪好抵食呢,我都想入多幾隻!

      Delete