Saturday, February 15, 2014

家鄉煎薄餅


今年種啲韭菜麻麻地,

唔得粗壯,

不過無謂嘥咗佢,

都要摘咗佢嚟食!


材料:
麵粉 2 杯
baking soda 1/2 茶匙
水 2  1/2
糖 1 茶赵
鹽 1/2 茶匙
蝦醬 2 茶匙
古月粉
麻油少許

餡料:
火腿粒
臘腸 2 條切粒
韭菜切粒

 做法﹕
將粉漿材料拌匀, 加入餡料, 靜置半小時,
燒紅平底鑊, 掃少許油, 加入一壳粉漿, 用文火煎至兩面金黃,
取出上碟, 切成小塊即可進食。
 







23 comments:

  1. 整徥好靚呀,我要一份喇。

    ReplyDelete
  2. 厚厚煎餅,好吸引喎!

    有咩辦法食完韭菜唔會有太大口氣呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈!因為我教琴係單對單,而且坐得好埋,所以我返工前通常都唔敢食韭菜哦!

      Delete
  3. 今日啱啱買咗扎韭菜,等我又整!

    ReplyDelete
  4. 香喷噴 熱辣辣 好想吃件啊

    ReplyDelete
  5. 煎得好靚, 我無乜心機煎嘢.

    ReplyDelete