Wednesday, February 19, 2014

情人元宵節



元宵嗰晚大老爺返下午班,

得我一個人渡元宵兼情人節,

諗起表弟婦去完香港返嚟都無見過面,

Whatsapp 問佢有冇節目,

於是約埋出去食餐飯,

由於無定檯,

出到去 Kingsway 先算,

邊間有位就去邊間!

去到間間食肆都有人堆喺門口,

見到翠華有位,咁就呢間啦!



表姪仔嘅牛扒餐, 包例湯和飲品,

早知小朋友想鋸扒, 咁我拎啲飛仔去我後備食堂好過!





我同表弟婦就叫餸食飯,

椒鹽左口

黄金雞扒



34 comments:

  1. 有有飲冰鎮奶茶呢!
    我家老太爺情人節做手術,家中大小皆要在醫院渡過呢!

    ReplyDelete
  2. 鷄扒同左口魚怕唔怕炸得好乾。

    ReplyDelete
  3. 兩個餸都係炸既? 我情人節都無慶祝呀.

    ReplyDelete
  4. 可能小朋友想食港式扒呢.

    ReplyDelete
  5. 香港嘅翠華至今未去過添~~~

    ReplyDelete
  6. 後備食堂塊扒正好多呀

    ReplyDelete
  7. 日日都可以係情人節啦,遲d補返慶祝囉~~

    ReplyDelete
  8. 好彩比你搵到間唔駛排隊。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢間有位就入啦, 費事排隊等位!

      Delete
  9. 呢輪好忙無時間慶祝呀!

    ReplyDelete
  10. 食扒都係要去西餐廳好啲呀!

    ReplyDelete
  11. 新年食好多中餐,情人節都係去食扒,換下口味

    ReplyDelete
  12. 呢間情人節會唔會加價呀?!

    ReplyDelete