Tuesday, February 18, 2014

蘑菇雞球大鑊飯


得兩個人食飯真係好難煮,

諗唔到煮乜餸,

就求求其其煮煲大鑊飯!



材料:
蘑菇6隻切片
雞髀肉 2 塊切件
红洋葱 1 隻切粒
蒜頭 2 粒剁蓉
白酒 1 杯
水 1 杯
米 2 杯半
thyme 適量



做法﹕
燒紅鑄鐵煲, 下少許油, 較慢火, 爆香蒜頭洋葱

加入蘑菇片, 兜炒至轉色


將雞肉用鹽, 黑椒粉略醃,

加入兜炒片刻


將米, 白酒, 水加入兜勻,

將香草加入,

用中慢火煮至滾,

煮至開始收乾水份,

上蓋,

用慢火再煮 13 分鐘即成




33 comments:

  1. 色香味全!
    我煮親都係兩個人食架啦, 你叫我煮多人份我反而唔知點攪

    ReplyDelete
  2. so we can just use ordinary rice, right? (mummy of two)

    ReplyDelete
  3. 料好似仲多過飯, 好正呢. 呢個大鑊飯望落真係好大噃.

    ReplyDelete
  4. 落成杯酒咁酒味會唔會好濃架?

    ReplyDelete
  5. 咁大鑊, 兩個食唔食得晒呀! 等我嚟幫手啦!

    ReplyDelete
  6. 大鑊飯人多人少食都得呀

    ReplyDelete
  7. 嗯,呢個做法唔錯喎!但係用普通鑊煮 OK 嗎?因為我怕米飯會黐鑊呢!

    ReplyDelete
  8. 唔知煮乜咪出去撐枱腳囉.

    ReplyDelete