Wednesday, February 5, 2014

爽口彈牙香菇雞肉丸


整完牛丸,

覺得效果唔錯,

咁又想試下整雞肉丸,

一咬落去,

嘩!

直情口感同買嘅一樣咁彈牙爽口,

好有成功感!





 材料﹕
免治雞肉 1kg (放入冰格半小時)
東菇 3 隻浸軟剁幼
葱花1/4 杯
蒜頭2粒剁蓉
生粉 150g 加 1 杯浸東菇水拌勻

調味﹕
鹽 4.5 茶匙
糖 2 湯匙
疏打粉 1 茶匙
胡椒粉 1 茶匙





 除生粉水和葱外, 

将所有材料放入攪拌器打 5 分鐘




將生粉水分數次加入拌勻,

再攪打 5 分鐘,

將葱加入拌勻


用手唧出肉丸, 放入冰水中定形






將肉丸放入熱水中 (未滾 )

用慢火煮熟即成








35 comments:

  1. 多谢分享…祝新年一切如意!

    ReplyDelete
  2. 新年快樂!如意吉祥!爽口雞肉丸,啱我吖!

    ReplyDelete
  3. 雞肉丸啱我呀,想問下,好少見有攪咗嘅雞肉,如果自己攪,用邊部份好啲呢?

    ReplyDelete
  4. 原來要落梳打粉架, 我又想整下. 整好係咪可以放冰箱架?

    ReplyDelete
  5. 請問梳打粉係邊度有得買架?

    ReplyDelete
  6. 梳打粉同唔同baking powder架啦??

    ReplyDelete
  7. 呢種雞肉丸好似唔錯喎!

    ReplyDelete
  8. 睇黎好易整喎,搵日試下。

    ReplyDelete
  9. 我鐘意雞肉丸多過牛丸,口感鬆軟d呀

    ReplyDelete
  10. 好犀利, 會唔會試整埋包心丸呀?

    ReplyDelete
  11. 嘩!要試要試⋯多謝!
    祝生日快樂!

    ReplyDelete
  12. 真係好正喎!可惜我無機打呢!!

    ReplyDelete