Tuesday, February 25, 2014

大入貨


Docklands 除咗有得食有得玩外,

仲有間 Costco,

要去 Costco 買野係要入會先,

入會費 A$60,

大少爺有會員 card,

咁梗係拉埋大少爺去入貨啦!

三文魚做特價,

每包平4蚊,

入咗2包,

即晚切咗啲嚟做魚生


二少爺話 Costco 啲餸好食,

咁我又買咗盒韓國牛肉試下


買咗 1kg Norway 煙三文魚,

覺得 Norway 煙三文魚咸咗啲,

都係塔省煙三文魚好食啲!


當然仲有我啲精神食糧




仲有 muffins, 飲品, 魚柳, 林林總總,

咁就 A$240 嘞!

36 comments:

  1. 我個個星期去超市入貨, 樣樣買啲找數都要三位數.

    ReplyDelete
  2. 每次回美國最開心係去Costco大買特買 XD

    ReplyDelete
  3. 我呢度都有 Costco,只去過一次,!

    ReplyDelete
  4. I love to shop at Costco in Vancouver too (mummy of two)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔知香港幾時先有 Costco?

      Delete
    2. 如果有又幾好,不過真系要食得晒先好
      D份量都幾驚人, 樣樣都一大份
      香港地方淺窄,潮濕
      我以前到costco都好瘋狂

      Delete
  5. 間間Costco 又一模一樣啊!

    ReplyDelete
  6. 我最近都買咗樽2磅半雜果仁$136,唔知抵唔抵呢???

    ReplyDelete
  7. 韓國牛肉食咗未?好唔好食??

    ReplyDelete
  8. 哈, 我都係鍾意食果仁做零咀~

    ReplyDelete
  9. 我地今年都入左會, 會費£25.

    ReplyDelete
  10. 原來咁多地方都有 Costco. 佢㗎食物質數係幾好㗎。

    ReplyDelete
  11. 比起UK入會費較貴,三文魚也貴d,我入會都係為咗可以買腰果杏仁糖,超級好吃.

    ReplyDelete
  12. 這個三文魚可以做魚生嗎?their fruits are very good :-)

    ReplyDelete
  13. 呢邊都有Costco, 不過我無入會... 有次跟朋友去, D野好吸引呀... 不過家中只有兩個人, bulk pack 真係搞唔掂... 我記得D熟食真係好吸引, 而且D麵包好平... ^_^

    ReplyDelete