Monday, February 3, 2014

自製牛肉丸


買咗啲免治牛肉,

想試吓自己打牛肉丸,

OK 喎,

下次可以再整!


材料﹕
免治牛肉 1kg ( 要雪凍, 最好放入冰格半小時 )
鹽 4 茶匙 25g
糖 2 湯匙 40g
疏打粉 1 茶匙
胡椒粉 1 茶匙
陳皮碎 1 茶匙
生粉 150g 加水1杯拌勻

做法﹕
除生粉水外, 所有材料放入攪拌器,  用慢速打至起膠, 大约5分鐘




將生粉水分幾次加入, 用慢速打至有弹性


預備一盆凍水,

用手唧出肉丸,

將肉丸放入凍水中以定形




將肉丸放入熱水中 ( 未滾 )

用慢火煮至熟即成,






可以將肉丸蒸熟,

就成為茶樓點心嘅牛肉球

35 comments:

  1. 噢,又係第一喎!

    係咪所有肉丸都係用呢個方法整?

    ReplyDelete
  2. 咁整好正呀!攪拌器係咪1支棍嗰種啊?

    ReplyDelete
  3. 我多數整貢丸,牛丸我鐘意整冬菜味,整完入倉慢慢食

    ReplyDelete
  4. 我睇電視成日見人都係放入熱水定型嘅?

    ReplyDelete
  5. 新年快樂!龍馬精神!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 祝你新春行大運, 事事如意, 馬到功成

      Delete
  6. 自己整,足料牛肉。食店的牛肉丸,已證實無牛肉成份的。

    ReplyDelete
  7. 好得喎!自己整真係食得安心啲,原來唔算難整呢~~

    ReplyDelete
  8. 我呢邊都無牛丸賣... 有時我唔明點解無人引入呢樣咁好味嘅食物???
    我都好想試整呀!!!! 我無呢D攪肉機... 咁可以點取代呀?
    同埋, 想問下你覺得食感如何? 會唔會太林? 我個人鍾意食實D...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無攪拌器就要用手攪,做一半份量會容易的
      質感同茶樓嘅牛肉球差唔多

      Delete
  9. 祝全家.新年進步.身體健康..笑口常開.
    好似唔係好難..又偷學...

    ReplyDelete
  10. 今日立春, 祝T&P 一家新春快樂 ! 龍馬精神 !

    ReplyDelete
  11. 祝你一家新年快樂, 身體健康, 心想事成!

    ReplyDelete
  12. 你好叻呀!什麼都識做,有創意,可否睇下你部機呀?謝謝你分享!


    ReplyDelete
  13. 我做了, 好掂, 我沒有用果皮, 家人不喜歡, 但加了蒜茸, 多謝妳的分享及食譜.

    ReplyDelete
  14. Thanks for the recipe! Do you know how to make fish balls? My son loves them. Thanks!

    ReplyDelete