Friday, May 30, 2014

南瓜粉絲蒸排骨


得半條排骨好似唔夠食,

咁唯有整色整水,

加啲南瓜, 粉絲,

加大個碟頭好睇啲。


材料:
排骨斬件
粉絲一紥
南瓜切件


醃料:
酸梅醬1湯匙
茄汁1湯匙
鹽半茶匙
糖1湯匙
豆辦醤1湯匙


做法:
排骨用醃料略醃
南瓜排碟邊
粉絲浸軟, 剪段, 放碟中央, 加入4湯匙上湯拌勻
将排骨放粉絲面
大火蒸 20 分鐘即成




21 comments:

  1. 我都試過三棵白菜唔夠食,急忙加罐頭草菇同炒。碟菜即時大咗!

    ReplyDelete
  2. 粉絲吸收曬D汁,正。

    ReplyDelete
  3. 我都差唔多一星期煮一餐南瓜嚟食,夠健康!

    ReplyDelete
  4. 加埋南瓜粉C夠晒大堆頭~

    ReplyDelete
  5. 呢D加碼嘢.係我地既智慧..讚.讚讚

    ReplyDelete
  6. "立一立" 個 title 仲以為 P 姐妳係整粉蒸南瓜㖭!

    ReplyDelete
  7. 有益,啲粉絲索晒啲汁,勁好味

    ReplyDelete
  8. 我都鐘意咁樣加大碟架, 啲肉會俾囝囝哋食晒, 我就食南瓜之類的墊底嘢.

    ReplyDelete