Wednesday, July 2, 2014

脆煎雞扒


一路煎緊雞扒,

奶奶聞到味已經企定喺厨房等食,

比埋泰國甜辣醤做醮酱,

奶奶食得好滋味!

(食前要幫佢将雞肉剪粒粒)

材料:
雞髀肉3塊切大件
蕃薯粉


醃料:
鹽半茶匙
蒜粉1茶匙
生抽1湯匙
喼汁2茶匙
黑椒粉
紹酒1湯匙
蛋一隻
橄欖油


做法:
雞肉用醃料醃约2小時, 
上蕃薯粉
下鑊用半煎炸煎至兩面金黃至熟即成

28 comments:

  1. 人越老越中意食脆+香口野 (back to teenager)
    我 grand-parents 好中意食炸云吞、炸魷魚鬚
    其實無牙食,見佢地 "算"都 "算"得好開心!!...old3

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實佢地想食乜就比乜佢地食囉,開心就得

      Delete
  2. 妳好少炸嘢喎,今次炸俾奶奶食?

    ReplyDelete
  3. 今次你就做得對啦! 抵讚,有進步呀,有用個心去做。

    喂老人家食嘢係要剪細或攪碎,出街食飯同要帶定把絞剪,隨時剪細d食物。好似照顧細路仔一樣,係要用個心架。

    ReplyDelete
  4. 哈哈, 你奶奶似乎都幾為食喎, 但老人家食得是福, 都好既. 好過我奶奶乜都唔敢食, 樣樣都話要戒.

    ReplyDelete
  5. 奶奶企定喺厨房等食,好似小朋友咁呀

    ReplyDelete
  6. 唔, 咁香, 可以的話我都企响你廚房等埋一份呀!

    ReplyDelete
  7. 蕃薯粉,等我又買來整下先!

    ReplyDelete
  8. 好靚,見到都流口水~~你奶奶企定定等你,就知哩個有幾吸引^^

    ReplyDelete
  9. 難得妳奶奶咁有食慾,大家都食得開心。

    ReplyDelete
  10. 奶奶o係你度係咪冇自己煮o野喇?

    ReplyDelete
  11. 我細個嗰時都意企响廚房門口睇媽媽煮飯和傾計!

    ReplyDelete