Wednesday, July 9, 2014

香茅雞翼

去冷宮尋寶,

發掘出最後一包雞中翼,

拎出嚟煮咗佢先!


材料:
雞中翼 1kg
葱花
蒜蓉 2 茶匙
薑蓉1茶匙
香茅碎1湯匙
辣椒1隻剁碎

調味料:
魚露1湯匙
生抽1湯匙
老抽1茶匙
糖1茶匙
绍酒1湯匙
水 1/4 杯


做法:
雞翼用半湯匙老抽上色待用
燒紅鑊, 不用下油, 将雞翼煎至兩面金黃,
将料頭加入爆香
加入調味料, 上蓋, 煮至雞翼熟及汁料收乾即成








30 comments:

  1. wow.........好吸引呀! 吃番2只得嗎? ^_^

    ReplyDelete
  2. 好鐘意香茅味, 有香茅味既嘢我都會覺得好食.

    ReplyDelete
  3. 雞翼食極都吾厭,大受歡迎。

    ReplyDelete
  4. 我至愛 我又要食幾隻 哈哈

    ReplyDelete
  5. 正呀!見你整咁多,一定好受歡迎喇!

    ReplyDelete
  6. 有次我想買香茅,但係只有急凍...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 王子,我呢邊中超買到乾貨。

      Delete
    2. 急凍都用得架,只係要比新鮮嘅用多少少

      Delete
  7. 好正呀!聞到香味啦!

    ReplyDelete
  8. 你要介口呀,我食埋你個份啦,哈哈

    ReplyDelete
    Replies
    1. 連呢樣都唔食得,咁可以食乜呀?

      Delete
  9. 雞翼配咩配料,都可以變成好惹味的餸菜,正

    ReplyDelete
  10. 我呢邊都聞到香茅香味呀!

    ReplyDelete
  11. D色靓到呢
    真係流曬口水

    ReplyDelete
  12. Wow,睇見都想即刻食哦!

    ReplyDelete